Retur
~ Politica de retur ~
Pantofiitari.ro pretuieste grija fata de clientii sai. De aceea dorim sa fiti informati cu privire la politica de retur, inainte de a plasa comanda dumneavoastra!
Daca alegerea facuta va nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu v-ati razgandit, conform OUG 34/2014, aveti termen 14 zile calendaristice din momentul preluarii coletului, pentru a solicita inlocuirea sau returnarea produsului, dar trebuie sa luati in calcul si criteriile enumerate mai jos.
Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa ne comunicati IN SCRIS PE ADRESA DE EMAIL ȘI NU TELEFONIC (pantofiitari.ro@gmail.com), cerereile trimise dupa expirarea termenului legal nu vor putea fi solutionate.
Prezentarea bunurilor in magazinul online nu contitue o oferta obligatorie din punct de vedere juritic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu.Dand click pe butonul "Trimite comanda"transmiteti o comanda obligatorie privind bunurile din cosul de cumparaturi.Confirmarea primirii comenzii este emisa imediat dupa trimiterea comenzii si nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta comanda d-voastra dupa confirmarea telefonica cu unul dintre operatorii Pantofiitari sau prin expedierea bunurilor in termen de doua zile.
Pantofiitari își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite pe site în orice moment fără notificare prealabila, iar astfel de modificări nu vor afecta comenzile deja plasate de utilizator.
PROBLEME EXECUTAREA COMENZII :
Executarea comenzii dumneavoastră poate fi împiedicată din oricare din următoarele motive:
1. Unul sau toate bunurile comandate nu sunt disponibile in stoc - caz în care vă vom contacta cât mai curând posibil.
2. Nu s-a efectuat nici o plată (întârzierea efectuării plății) de către Utilizator dacă a ales ca metoda de plata transferul bancar;
3. Utilizatorul a furnizat o adresă de livrare incorectă sau incompletă;
4. Lipsa unui numar de telefon corect si actual, pentru a contacta utilizatorul;
5. Probleme tehnice. În cazul în care apar probleme cu livrarea din vina noastră, toate cheltuielile suplimentare pentru trimiterea sau primirea mărfii raman in sarcina noastră.
În toate celelalte cazuri, expedierea ulterioară se va efectua pe cheltuiala Utilizatorului.
Cheltuielile de returnare/schimbare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator/client. Exceptie fac cazurile in care produsul primit prezinta defecte sau nu este cel comandat de dumneavoastra.
- DATE DESPRE PLASAREA COMENZILOR-
După plasarea comenzii tale produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificare către depozitul nostru. Te anunțăm de acest lucru printr-un mail imediat ce procesăm comanda plasată de tine, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul tău de client. Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 3 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc. Plasarea unei comenzi pe site-ul www.pantofiitari.ro nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive: - produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din magazine sau depozite (furturi din magazine, pierderi, erori stoc etc) - produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor Îți garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului și pentru perfecționarea programelor de management al stocurilor. Calitatea serviciilor pe care ți le oferim reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.
- CONFIRMAREA COMENZILOR -
Imediat ce produsele tale sunt confirmate de către magazine, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare. Vei primi încă un mail de confirmare unde te anunțăm acest lucru. Dacă ai în comanda ta mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe mail te vom anunța care din ele pot fi livrate către tine și care sunt stornate.
- SCHIMBURI SI/SAU INLOCUIREA DE PRODUSE -
Schimbul sau inlocuirea produsului se poate efectua cel mai simplu prin plasarea unei noi comenzi pe site, cu mentiunea „Schimb colet” in sectiunea destinata pentru „Comentarii Comanda”. Veti fi apoi contactat telefonic pentru stabilirea detaliilor.
Inlocuirea unui produs cu o valoare mai mare decat cea initiala inseamna plata diferentei prin ramburs la primirea coletului, iar daca valoarea este mai mica, veti primi diferenta intr-un cont bancar furnizat de dumneavoastra pe adresa de mail sau pe spatele unei copii a facturii in interiorul coletului.
Asadar pentru efectuarea schimbului dupa plasarea comenzii cu mentiunea SCHIMB COLETE va rugam sa expediati coletul catre noi cu orice firma de curier rapid la care costul curierului va fi suportat de catre client, urmand ca noua comanda sa fie expediata catre d-voastra fara taxele de livrare.
- RETURNARE CONTRAVALOARE -
In cazul in care doriti returnarea produsului si restituirea contravalorii acestuia va rugam sa trimiteti catre noi coletul, la adresa:
Loc. Petrosani, Jud. Hunedoara
Str. Gociu Nicusor Nr.1, Depozit Pantofii Tari
Tel: 0725.883.888
prin orice firma de curierat si impreuna cu produsul/produsele sa puneti o copie a facturii fiscale pe care sa scrieti un cont IBAN valid si numele complet al titularului de cont (in lipsa copiei facturii si a contului IBAN pot intervenii intarzieri la returnarea banilor).
Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in ambalajul primit, insotit de toate etichetele, si cel mai important sa fie in termenul legal. Nu acceptam produse zgariate, deteriorate, cu componente lipsa. De asemenea nu sunt acceptate drept retur produsele purtate sau cu urme de uzura.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul. Acesta clauza se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse tot in OUG 34/2014. Returnarea produsului se face prin ORICE ALTA FIRMA DE CURIERAT RAPID , costul curierului fiind suportat de client.
Rambursarea contravalorii produselor se va face in termen de 14 de zile de la data receptionarii coletului. Contravaloarea produselor se va transfera doar intr-un cont bancar comunicat de dumneavoastra. Taxele de curierat nu se ramburseaza. Daca ati beneficiat de transport gratuit si doriti rambursarea banilor, veti primi doar contravaloarea produselor comandate, nu si taxa de transport in cuantum fix de 20 lei.
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata. Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.
NU PRIMIM:
- colete trimise prin Posta Romana
- colete care contin taxe ramburs (solicitati dvs. plata unei sume la livrarea coletului catre noi)
- colete care au taxa de transport cu plata la Pantofiitari.Ro
Daca ati primit produsul incomplet sau prezinta vicii de fabricatie, va fi inlocuit (in functie de disponibilitatea de pe site) cu conditia sa ne notificati acest lucru, in maxim 24 de ore de la primirea comenzii, in scris pe adresa de mail info@pantofiitari.ro, impreuna cu pozele care sa prezinte cele constate de dvs.
Termenii si conditiile sunt actualizate conform legilor din Romania, garantiile si returnarea produselor sunt reglementate prin Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ordonanta ce se aplica magazinelor online.
Termenii si Conditiile site-ului vor fi bifate la finalizarea comenzii pe care dvs. o plasati, astfel aceste lucruri v-au fost aduse la cunostinta inainte de finalizarea comenzii, pentru ca dumneavoastra sa fiti informat cu privire la o buna desfasurare a cumparaturilor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Ganduri Bune
Echipa PantofiiTari.Ro proceseaza fiecare comanda, sugestie sau reclamatie cu maxima seriozitate in ordinea cronologica a sosirii lor. Va stam la dispozitie de Luni - Vineri intre orele 10:00-17:00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Gandurile, sugestiile si parerile dvs. conteaza foarte mult pentru noi, de aceea le puteti trimite si prin pagina de Facebook dand click AICI.
Cu stima,